Kesä kuulumisia!

 Moikka! En oo suuuuuuper pitkään aikaan postannu mitään tänne🙈 Mun on niin monta kertaa pitäny kirjottaa jotain kuulumisia tai jotain mut aina se on jääny väliin... no nyt on kai sit jo aika postata jotai. 

Mut joo, tänään kerron kuulumisia, vaik mun piti tehdä kepparinteko-ohje, mut sit mun kamerast loppu akku ja en oo löytäny sen laturii ni en oo voinu tehä. Tänään mä yritän ettii sitä laturia viel, eli jos löydän sen niin pian tulee kepparinteko-ohje osa 1!

Mut nyt niihin kuulumisiin. Elikkä siin kepparinteko-ohjees käytän mallina yhtä kepparia jonka nimeks tulee Pirate ( pate ). Alli tekee myös uutta kepparia josta tulee Cappuccino. Ne ei ihan ole valmiita mutta lähellä on! 

Ja sit tänään aamupäiväl mä tein suursiivouksen tallissa! Nyt se on tosi siisti. Sit siirsin pesu/hoitopaikan hiekkatarhan eteen. 

En oo sit oikee kerenny tekee muita juttuja ni lopetan tähän,

Ens postaukseen, moikka!

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Kepparinteko-ohje osa 1

Tallin esittely!

Piiiiiiiiiiiiiiiiiitkästä aikaan