Ensilumi!

 Moikka! Olin tänään hyppäämässä Champilla mut kyl oli aika kylmä. Mun varpaat jääty, koska olin lenkkareilla että saisin juostua paremmin. Menin vaa paria estettä, oli sarja ja okseri. Sit ku olin ihan jäässä menin sisälle. Meillä on nyt kaikki kepparit otettu sisälle. Koska kun talvi tulee ja alkaa kylmenee niin kannattaa ottaa kepparit sisälle ettei ne kostu ja homehdu😕 Ne on nyt kevääseen asti mun kaapissa😅 Sit vaikka en kauheesti tykkää talvesta, koska on kylmää, märkää, loskasta, ja aina hirvee pukeminen ja riisuminen. Niin silti, silti mä olin innoissani kun tuli ensilumi🥳! Ja meijän koira näki ekaa kertaa ikinä lunta! Okei, nyt alan taas eksyy keppareista. Tää oli nyt tämmönen lyhyt postaus, mut alan postailee vähän enemmän juttuja useammin.

Muistakaa kertoo tästä blogista muille teijän kepparikavereille💕

Ens postaukseen!

Moi moi♡

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Piiiiiiiiiiiiiiiiiitkästä aikaan

Kepparinteko-ohje osa 1

Tallin esittely!