Kesägalleria!

 Moi! 

Tänään mä otin kesäisiä kuvia hepoista! Mä kerron kuvien lisäksi tässä postauksessa kuulumisia.

Alotetaan vaikka niillä kuulumisilla. Viikonloppuna mä sain tehtyä Popcornille ja Almalle uudet suitset. Jos ihmettelette miks mä tein Almallekkin, koska sillä on jo suitset, niin sen takia että mä vähän niinku vahingossa rikoin ne...

Mut joo, niistäkin on kuvia. Siis niistä uusista suitsista. Sitten mä laitoin sellasta mustaa "teippiä" keppareitten kiinnityskohtaan, jotta ne ei lähtisi irti kepistä. Jos sulla on keppareita niin kannattaa laittaa!

Ja sit mä sain mun uuden este-enkan ilman kepparia. Se oli 100cm! 

Sit saatii myös uus pesu/hoitopaikka. Näytin yhessä postauksessa siitä vanhasta. Mut rakennettii vielä yks uus sen tilalle, joka on paljon parempi. 

Tossa olikin sitten kuulumiset eli siirrytään kesägalleriaan😉











Tossa viimesessä kuvassa on meidän "tallikissa"💕

Tässä sitten tän päivän jutut, heippa!

Kommentit

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Kepparinteko-ohje osa 1

Tallin esittely!

Piiiiiiiiiiiiiiiiiitkästä aikaan